
Potřebujete firemní web, který získá nové zákazníky, poptávky a podpoří prodej, ale nemáte čas ani chuť shánět zpracovatele? Jsem Váš člověk.
Tvořím firemní weby pro malé a střední firmy, které mají zájem o důstojnou a efektivní prezentaci na internetu. Postarám se o technickou i obsahovou stránku a grafické práce. Zajistím, aby firemní web dával z marketingového hlediska smysl a pomáhal přivádět nové zákazníky.
Celý proces tvoření stránek probíhá online. Vše, co je potřeba vyřešíme po telefonu nebo e-mailu (případně se můžeme potkat osobně). Rychle, spolehlivě a bez starostí.
Firma zaměřující se na montáž a servis průmyslových a garážových dvěří HB-Systems neměla internetovou stránku, logo a nijak nepůsobila na internetu.
Potřebovali vytořit efektivní firemní web, logo ve firemních barvách a propagační letáky.
Spolupráce jim otevřela dveře k oslovování a získávání zákazníků na internetu.
Podle zadaných kritérií jsme vytvořili firemní identitu (logo, firemní barvy, typy písma a styl komunikace), podle které byl navržen celý firemní web.
HB-systems zaznamenali významné zvýšení poptávek z formuláře na firemním webu.
Posílením identity značky působí HB-systems jako důvěryhodně pro ostatní partnery. To jim pomohlo navázat nové spolupráce.
Zpracovali jsme grafické podklady pro distribuci letáčků a brožur a reklamní plachtu. HB-systems jsou tak více vidět nejen na internetu.
Každý klient může počítat s osobním přístupem, rychlou komunikací a transparentními cenami. Klienta nevnímám jako číslo, ale jako partnera, na jehož úspěchu mi záleží.
Internetová stránka je reakcí na problém. Málo zákazníků? Nejde Vaši firmu najít na internetu? Partneři nemají dostatek informací k rozhodnutí o spolupráci? Firemní web není lék na všechno, pomůže ale efektivně komunikovat a navazovat vztah se zákazníky i partnery.
Kombinací správně zvoleného obsahu a online reklamy přivede firemní web nové návštěvníky, ze kterých se mohou stát věrní zákazníci.
Firemní web pomůže ušetřit čas. Jak? Online formuláře, přihlášky, cenové kalkulačky a další funkce, vždy podle potřeby vaší firmy. Ať vás trápí cokoliv, nejspíš to jde vyřešit online.
Investicí do firemního webu se odlišíte od konkurence a přesvědčíte nové zákazníky, aby investovali do vás. Pamatujte, v online světě se druhá šance nedává.
První e-mailová konzultace a návrh je úplně zdarma. Stačí vyplnit formulář na konci této stránky, do 7 dní připravím návrh.
Návrh pošlu s videokomentářem, kde popíšu, jak by Vám firemní web mohl konkrétně pomoci, na co zaměřit své marketingové úsilí a jak získávat nové klienty a plnit další firemní cíle.
Pokud se rozhodnete návrh neuvyžít, nic neplatíte.
Každý klient může počítat s osobním přístupem, rychlou komunikací a transparentními cenami. Klienta nevnímám jako číslo, ale jako partnera, na jehož úspěchu mi záleží.
Úspěšně jsem složil Google certifikát základy digitálního marketingu, který prokazuje znalost online světa a schopnost tyto znalosti uschopit a aplikovat v reálném světě.
Prošel jsem intezivním studijním programem marketingové komunikace na UTB (Univerzita Tomáše Bati), který je zaměřený získání a uplatnění znalostí marketingových principů do firem všech odvětví.
Vyplňte formulář, obratem se ozvu a můžeme začít pracovat.
Cena každé stránky se liší podle potřebných funkcí, rozsahu a složitosti. Cenovou nabídku dostanete společně s odevzdáním prvního návrhu.
Jednostránkové, ale efektivní stránky.
Firemní web standardního rozsahu, vhodný pro většinu firem.
Náročný firemní web, který vyžaduje extra péči.