Firemní web, který

Prodává Přivede nové zákazníky Usnadní práci

Pokud čtete tuto stránku, vypadá to, že potřebujete nový web pro vaši firmu. Není se čemu divit, firemní web je efektivní marketingový nástroj, který může přivést nové zákazníky, zvýšit prodeje a usnadnit nejrůznější firemní procesy. Kde je háček? Aby firemní web doopravdy pomohl, musí být srozumitelný a především musí splňovat očekávání vašich zákazníků.

S čím firemní web pomůže?

tvorba_webu_Kurim_ukazka

Z vlastní zkušenosti vím, že mnoho firem vnímá internetové stránky pouze jako jakousi online vizitku. Dovolím si nesouhlasit. Firemní web je častokrát prvním stykem vaší firmy a potenciálního zákazníka. Pokud na stránce najde informace, které ho zajímají a bude mít pocit, že zvládnete splnit jeho potřeby, nemá důvod hledat dál.

Problémy, které firemní web pomůže vyřešit

web-pro-firmu_zakaznici

Nedostatek nových zákazníků

Kombinací správně zvoleného obsahu a online reklamy přivede firemní web nové návštěvníky, ze kterých se mohou stát věrní zákazníci

Zjednodušení práce

Firemní web pomůže ušetřit čas. Jak? Online formuláře, přihlášky, cenové kalkulačky a další funkce, vždy podle potřeby vaší firmy. Ať vás trápí cokoliv, nejspíš to jde vyřešit online.

firemni-web-odliseni-od-konkurence

Odlišení od konkurence

Investicí do firemního webu se odlišíte od konkurence a přesvědčíte nové zákazníky, aby investovali do vás. Pamatujte, v online světě se druhá šance nedává.

Jak firemní web pomohl mým klientům

Občas věci zní lépe, než aby byla pravda. Internetová stránka není kouzlo, které všechno vyřeší za vás. Základem úspěšné firmy je kvalitní služba nebo produkt, který řeší problém zákazníků. Pokud takovou službu (produkt) nabízíte, firemní web ukáže vaši nabídku novým návštěvníkům. Z nových návštěvníků se mohou stát noví zákazníci, a z nových zákazníků zákaznící stálí. Jak jsem pomohl mým klientům? Vyřešil jsem problémy, které jim usnadní práci.

Zákazníci se dozví vše, co potřebují

Potřeboval jsem elegantní stránku, která odprezentuje mé služby zájemcům. Přesně to jsem také dostal, klienti si přečtou všechny možné informace a když mě kontaktují, ví, co mají očekávat. Většina zájemců o focení telefonuje, občas ale přijde i e-mail z formuláře :).

Martin Pištěk

Fotograf fotomartinpistek.com
zakladatel

Na e-mail nám chodí poptávky

hb_systems_web

Michal nám vytvořil důstojný firemní web, díky kterému působíme důvěryhodně pro zákazníky a také obchodní partnery. Chválíme poptávkový formulář s možností vyplnit délky nadpraží a ostění, nemusíme tyto informace od klientů zdlouhavě získávat po telefonu.

VojtěchHorňák

Dodavatel průmyslových vrat hb-systems.cz
Zakladatel

Kolik firemní web stojí?

Jednoduché (ale efektivní) jednostránkové firemní weby vyjdou zhruba na 6 000 Kč, složitější, rozsáhlé se speciálními funkcemi až 20 000 Kč. Zakládám si na tom, aby se vám investice do mých služeb vyplatila. 

Stojím si za kvalitou mé práce, proto připravím nezávazný návrh ZDARMA. Společně s návrhem dodám finální cenu, podle které se můžete rozhodnout.

Jak celý proces probíhá?

Společně probereme vaši cílovou skupinu (ideální klienty), zaměříme se na to, co je zajímá, po čem touží, jak přemýšlí a z čeho mají při nákupu strach. 

Na základě výsledků připravím návrh, který podle potřeb upravíme. Vše je zaměřeno na vaše zákazníky a splnění jejich potřeb.

Po dokončení webu budu v případě potřeby nablízku, postarám se o hladké fungování firemního webu a v případě potřeby pomůžu s online marketingem.

 

 

Vyplňte formulář, brzy se ozvu.