Pokud čtete tuto stránku, poslal jsem Vám nedávno e-mail nebo Vás oslovil na sociálních sítích a kliknuli jste na odkaz. Děkuji za důvěru a slibuji, že Vás nebudu dlouho zdržovat.
Dozvíte se, jak Vám internet může pomoci získat nové zákazníky, usnadnit komunikaci a pomoct rozvinout Vaši firmu nebo podnikání, a to s minimálními náklady.
Pevně věřím, že informace Vám pomohou, i pokud se rozhodnete mé služby nevyužít.
Dnešní doba je dobou zákazníků. Pokud něco potřebují, mají možnost výběru z mnoha poskytovatelů stejné služby. Základem úspěchu je přesvědčit je, že Vaše firma perfektně splní jejich požadavky a poskytnout jim tak dobrou službu, že Vás budou doporučovat a budou se rádi vracet. Jak s tím pomůže firemní web?
Na webu detailně popíšete, čím se Vaše firma zabývá, jaké služby poskytujete, kolik služby stojí a proč si měl zákazník vybrat právě Vás. Čím více informací zákazník najde, tím snadnější pro něj bude rozhodnutí.
Internetová stránka pomůže také se získáním důvěry. Ukazuje, že svoji firmu berete vážně a nebojíte se do ní a její prezentace investovat. Oproti konkurentům, kteří web nemají, Vás budou vnímat jako důvěryhodnější.
Přečtěte si konkrétní příklady z praxe, jak konkrétně stránky mým klientům pomohly. Všimněte si, že efektivita stránek není závislá na odvětví. Dobrý web pomůže poskytovatelům ubytování, prodejen, servisů, kadeřníkům a všem, kteří dají online světu šanci.
Oslovil mne klient s požadavkem na tvorbu webu pro jeho apartmán ve Zlíně. Staré stránky byly obyčejné, špatně barevně sladěné a obsahovaly málo informací a fotek.
Nové stránky jsem připravil, umístil na ně všechny potřebné informace a detailní fotky apartmánu, a nakonec jsem vytvořil formulář poptávky ubytování. Dříve si pro informace museli návštěvníci stránek zavolat a doptat se (na možnost domácích mazlíčků, dětské postýlky, přítomnost parkoviště).
Spoustě lidí ale telefonování není komfortní a než aby zavolali, raději se poohlídnou po jiném ubytování, kde o informace a rezervaci telefonovat nemusí (i když je nové ubytování o třídu horší).
Po spuštění formuláře poptávky ubytování mi překvapený majitel apartmánu a volal a říkal, že takhle rychle se mu rezervační kalendář na sezónu ještě nikdy nezaplnil. Lidé totiž mohli využít formulář, ve kterém rychle zatrhali, o co přesně mají zájem, vyplnili kontaktní údaje a jednoduše odeslali. Všechny údaje přijdou majiteli apartmánu ihned na e-mail a může odpovědět e-mailem nebo telefonicky. Přesně ví, o co mají zákazníci zájem a do jakého pokoje je umístit. Co je na tom nejlepší? Nemusí pro to dělat vůbec nic a ztrácet čas zdlouhavým telefonování.
Stránka klienta vyšla na 15 000 Kč – investice, která na sebe vydělala prakticky okamžitě.
Kamarád Martin je (mimo jiné) svatební fotograf, kterému jsem vytvořil internetové stránky pro propagaci jeho foto služeb.
Do té doby spoléhal hlavně na doporučení spokojených svatebčanů.
Na stránky jsem přidal výběr těch nejlepších fotek, které co nejlépe zachycují kouzlo daného okamžiku. Návštěvníci je rychle uvidí a ujistí se, že Martin doopravdy fotit umí – nemusí se spoléhat jen na doporučení. Dole na stránce následně vyplní kontaktní formulář, Martin jim zavolá a domluví vše potřebné.
Kdyby fotky ze svateb na stránkách nebyly, návštěvníci by jeho kvalitám nemuseli věřit a nejspíš by se poohlédli po jiném fotografovi. Po takovém, který je na stránkách pomocí fotek přesvědčí.
Stejný klient s apartmánem ve Zlíně potřeboval usnadnit práci s check-inem.
Check-in je zapsání kontaktních a dalších informací do knihy hostů, převážně se dělá ihned po příjezdu. Vyplnění všech informací může zabrat spoustu času, blokuje tím pádem čas personálu i zákazníkům.
Proto jsme vymysleli online check-in, kde zákazníci vyplní tyto informace předem (například při dlouhé jízdě do apartmánu). Provozovateli apartmánu přijde e-mail se všemi vyplněnými informaci, v klidu předem připraví a předvyplní list v knize hostů. Po příjezdu zájemci o ubytování předvyplněné informace jen zkontrolují a podepíší, tím ušetří čas a budou se službou ještě více spokojeni.
Dostal jsem požadavek na přepracování webu prodejny a půjčovny nářadí.
Zájemci o půjčení nářadí museli nejprve zavolat, poté jim majitel půjčovny e-mailem poslal dlouhý dokument, ve kterém vybrali nářadí, ověřili dostupnost a nářadí vypůjčili. To je složitý a nepohodlný proces jak pro majitele, tak především pro jeho zákazníky.
Na stránky jsem přidal sekci půjčovna nářadí, ve které je nářadí přehledně rozděleno podle kategorií se všemi informaci, fotkami a cenou. Zákazník si vybere nářadí, přesně ví, na kolik ho půjčení vyjde, vyplní formulář se všemi potřebnými informaci a rezervace je hotová.
Informace přijdou majiteli půjčovny na e-mail. Ví, kdo si chce nářadí půjčit, kdy chce nářadí půjčit a na kolik dní. Potom jen rezervaci ověří a je hotovo.
Klienti mívají často pocit, že je tvorba webu bude stát spoustu jejich času, který by raději věnovali své firmě. Nemusí to tak být. Celý web připravím samostnatně, napíšu potřebné texty a návrh Vám předám ke korekci.
Minimálně. Na začátku spolupráce si zavoláme nebo napíšeme e-mail, vyplníte formulář s požadavky a o zbytek se postarám já.
Stránky vytvořím na základě teoretických poznatků získaných při VŠ studiu marketingu a praxe tak, aby co nejlépe odpovídaly požadavkům Vašich zákazníků a splnily účel, který mají.
Ano, je to možné. Stránky jsou v podstatě bílé plátno, na které maluji jejich obsah. To, jakým způsobem budou vypadat je více méně bez omezení.
Když má klient konkrétní představu o vzhledu a obsahu, rád vyhovím. Je ale potřeba počítat s větší časovou náročností a také vyšší cenou (způsobenou počtem hodin, které jsou potřeba pro doladění všech detailů a požadavků).
Ano, obsah stránek (ceník, fotogalerie, texty) je možné upravovat. Pokud bude potřeba, hotový web odevzdám s videonávodem na úpravu obsahu.
Pokud se jedná o jednoduché stránky s obsahem, který není potřeba měnit, starat se o ně nijak nemusíte. Jednou za čas je dobré stránky aktualizovat, ale není to nutnost.
Nicméně společně se změnami ve Vaší firmě je důležité aktualizovat informace, proto nabízím a doporučuji udržovací balíček Servis, ve kterém se o všechny zálohy, aktualizace, zabezpečení a úpravy postarám já.
Záleží na rychlosti komunikace. Jednoduché stránky lze stihnout za 10 pracovních dní, složité mohou zabrat i několik měsíců.
Není. Spousta klientů nemá s online světem zkušenosti a jsou k němu skeptičtí. Se vším ohledně internetových stránek, online marketingu, e-mailů a administrativy rád pomůžu. Od klienta vyžaduji jen chuť spolupracovat.
Každý klient může počítat s osobním přístupem, rychlou komunikací a transparentními cenami. Klienta nevnímám jako číslo, ale jako partnera, na jehož úspěchu mi záleží.
Zakládám si na osobním přístupu a rychlé e-mailové komunikaci. Pracuji sám, a tak odpadá zdlouhavé čekání na schválení a provedení úprav.
Po omezenou dobu dostane každý klient k internetovým stránkám půl roku balíčku Servis zdarma. To znamená neomezené úpravy zdarma, zálohy, aktualizace, zabezpečení a konzultace k marketingu.
Chcete využít všechny výhody, které internetová stránka nabízí? Do formuláře uveďte co nejvíce informací, připravím návrh zdarma, který pošlu s videokomentářem.
Návrh většinou stihnu do 7 dní.
Společně s návrhem dostanete finální cenovou nabídku.
Vyplňte požadované funkce a parametry, kalkulačka vypočítá odhadovanou cenu. Odhadovaná cena je pouze orientační, na všem se dá domluvit.
Jmenuji se Michal a jsem povoláním digitální marketér. Spolupracuji výhradně s malými firmami a podnikateli jednotlivci, kterým pomáhám uspět v online světě.
Tvořím efektivní internetové stránky, loga, letáky, vizitky, další grafické materiály a starám se o to, aby mí klienti získávali nové věrné zákazníky.
Jsem digitální švýcarský nůž, zvládnu téměř všechno, co může malá firma nebo podnikatel na internetu potřebovat.
Úspěšně jsem složil Google certifikát základy digitálního marketingu, který prokazuje znalost online světa a schopnost tyto znalosti uschopit a aplikovat v praxi.