Mgr. Michal Vašíček

Marketingový pronájem

Deset tisíc na měsíc.

Chtěli byste ve Vaší firmě začít dělat marketing, ale nevíte jak a nechcete vyhazovat desítky tisíc za vlastního zaměstnance nebo agenturu?

Chcete zjistit, jestli se Vám investice do propagace a budování značky vyplatí?

Pak je marketingový pronájem řešení.

Proč si pronajmout marketing

Malá firma musí využít každou příležitost, jak se odlišit od rozsáhlých firem s rozsáhlým rozpočtem a přiblížit se svým zákazníkům. Marketing lze shrnout jako soubor odpovědí na otázky:

Jak pronájem funguje

Marketingový pronájem je vhodný pro malé firmy, které chtějí investovat do svých online aktivit, ale nemají rozpočet na velkou agenturu nebo vlastního pracovníka. Pronájem využijete jen po dobu, co potřebujete, předem znáte cenu a nemusíte se smluvně vázat.

Strategie

Na konzultaci mi sdělíte informace o Vaší firmě a o tom, co byste rádi zlepšili. Budu pozorně poslouchat a následně připravím strategii, která bude obsahovat:

Provedení

Budu krátkodobé plány převádět do reality tak rychle, jak to jen půjde.

Analýza

Na konci spolupráce zhodnotíme úspěšnost jednotlivých aktivit, připravím další tipy do budoucna a půjdeme každý svojí cestou.

Reference

Každý klient může počítat s osobním přístupem a rychlou komunikací. Klienta nevnímám jako číslo, ale jako partnera, na jehož úspěchu mi záleží.

Klienti říkají

Zakládám si na osobním přístupu a rychlé e-mailové komunikaci. Pracuji sám, a tak odpadá zdlouhavé čekání na schválení a provedení úprav.

Proč se mnou?

Jmenuji se Michal a jsem povoláním digitální marketér. Spolupracuji výhradně s malými firmami a podnikateli jednotlivci, kterým pomáhám uspět v online světě.

Tvořím efektivní internetové stránky, loga, letáky, vizitky, další grafické materiály a starám se o to, aby mí klienti získávali nové věrné zákazníky.

Jsem digitální švýcarský nůž, zvládnu téměř všechno, co může malá firma nebo podnikatel na internetu potřebovat.

Můžete očekávat

Certifikat Digitální garáž

Úspěšně jsem složil Google certifikát základy digitálního marketingu, který prokazuje znalost online světa a schopnost tyto znalosti uschopit a aplikovat v praxi.

Marketingové komunikace

Prošel jsem intezivním magisterským studijním programem marketingové komunikace na UTB (Univerzita Tomáše Bati), který je zaměřený získání a uplatnění znalostí marketingových principů do firem všech odvětví.