Mgr. Michal Vašíček

Web pro malou firmu,

který řeší problémy přivede zákazníky usnadní práci

Vytvořím pro Vaše firmu profesionální a efektivní web, který pomůže získat nové zákazníkyporazit konkurenci a odlišit Vaši nabídku od všech ostatních.

V případě potřeby připravím grafiku – logoletákyvouchery a vizitky.

Zajistím také firemní e-maily, připojení na klienty a další potřebné administrativní záležitosti.

Všechny služby jsou ušité na míru malým a středním firmám.

Přímo pro malou firmu

Potřebujete internetové stránky, ale nechcete ztrácet čas konzultacemi s velkou agenturou a hledáte člověka, který se o Vás a Vaše požadavky postará?

Vytvořím přesně takové moderní stránky, které si přejete a které  Vaší firmě pomohou získat nové zákazníkyodlišit nabídku od konkurence a usnadní komunikaci.

Pomůžu také s online reklamou, sociálními sítěmi, grafickými pracemi a se vším, co firma na internetu potřebuje.

Vše, co potřebujete

Klientům pomáhám také s grafickými pracemi (logo, vizitky, letáky, vouchery, poukazy), firemním e-mailem (založení a napojení na e-mailového klienta) a online reklamou.

hb_systems_vizitky

Vizitky

Loga, vizitky, letáky

Vytvořím poutavé logo, vizitky, letáky a další prodejní a marketingové materiály.

E-mail

Firemní e-mail

Pomůžu se založením a nastavením firemního e-mailu ve tvaru cokoliv@vasefirma.cz

Reklama

Reklama

Online reklama spuštěná ve správný čas podpoří sezónní prodej.

Jak web pomůže?

Firemní web neslouží pouze k prezentaci služeb a produktů. Společně s klientem se vždy snažíme najít způsob, jak pomocí webu usnadnit práci se zákazníky a jak zákazníkům usnadnit využití Vašich služeb.

Máme starší web, proč chtít nový?

Protože z nich je dost možná málo poptávek právě proto, že jsou starší a neefektivní. Internetová stránka samozřejmě nevyřeší všechny problémy a je to pouze jedna z částí působení firmy, ale hraje důležitou roli v procesu srovávání Vašich služeb s konkurencí.

Váš firemní web je mnohdy první místo, kde se o Vašich službách potenciální zákazník dozví. Jestli stránka udělá dobrý první dojem, nebo návštěvníka odradí a pošle ke konkurenci, záleží na Vás.

Odlišení od konkurence

Ať už chceme nebo ne, dnešní doba je vysoce konkurenční. Před nákupem nebo rezervací zákazník porovná všechny dostupné alternativy. Bude porovnávat informace (obsah na webu), kvalitu služby (reference na webu) a cenu. Vybere si tu firmu, která ho nejlépe osloví.

Proto je internetová stránka výborným nástrojem v boji proti konkurenci. Stačí si dát záležet, aby byla nabídka na webu lepší, než nabídka konkurence.

Při tvorbě webu pro klienta se podívám na konkurenty a připravím stránky, které konkurenci předčí.

Reference

Nikdo nechce kupovat zajíce v pytli. Zákazníci chtějí vidět výsledky Vaší práce. Například kadeřník by na webu měl ukázat jeho střihy za poslední dobu, které přesvědčí potenciální zákazníky o jeho kvalitách a ujistí je, že rezervace u něj je ta správná volba.

Více poptávek - poptávkový formulář

Často se stává, že po implementaci poptávkového formuláře klienti zaznamenají vyšší počet poptávek. Přitom ale kontaktní údaje na webu byly i předtím, jaké to má vysvětlení?

Vysvětlením je preferovaný způsob komunikace. Někteří lidé raději zvednou telefon a zeptají se, jiní mají ale z telefonování hrůzu. Tento problém jim řeší poptávkový formulář – přímo na stránce vyplní poptávku a kontaktní údaje. Poptávka Vám přijde na e-mail, kde můžete se zákazníkem dále komunikovat. Víte předem, co přesně zákazník potřebuje a neztrácíte čas zjišťováním.

 

Snadné rezervace služeb

Pokud provozujete službu, kterou je potřeba předem rezervovat, rezervační systém Vám výrazně usnadní práci. Zákazník snadno zjistí dostupnost a sám si může službu rezervovat. Rezervaci v systému můžete schválit nebo zamítnout, a v případě potřeby se zákazníkem dále komunikovat.

Online přihlášky

Pro pořadatele kurzů, festivalů a dalších událostí, na které je potřeba se předem přihlásit je online přihláška vhodným řešením.

Zájemce vyplní všechny potřebné údaje, na e-mail mu přijdou informace o platbě (a jakékoliv další informace).

Nápojový lístek/menu

Na webu lze přehledně ukázat jakýkoliv dokument, například nápojový lístek, menu, nebo podmínky spolupráce. Dokument se dá prolistovat, přiblížit nebo stáhnout a uložit do počítače.

Cenová kalkulačka

Jedním z největších strachů zákazníků je strach z předem neznámé ceny. Když bude zákazník znát cenu předem, ví, s čím má počítat a rozhodne se, jestli o službu má nebo nemá zájem.

Cenová kalkulačka vypočítá odhadovanou cenu podle předem zadaných parametrů.

Prestiž

Pokud máte esteticky hezkou, na všech zařízeních funkční internetovou stránku, vysíláte zákazníkům signál, že své podnikání nebo firmu berete vážně a nebojíte se investovat.

Princip je podobný jako u aut. Každé pojízdné auto splní svůj účel – doveze nás z bodu A do bodu B. Čím novější a hezčí auto máte, tím větší je komfort z jízdy a uznání ostatních. Internetová stránka je pomyslné online auto Vaší firmy. Čím lépe budou vypadat a fungovat, tím lépe Vás budou vnímat potenciální zákazníci.

Reference

Každý klient může počítat s osobním přístupem, rychlou komunikací a transparentními cenami. Klienta nevnímám jako číslo, ale jako partnera, na jehož úspěchu mi záleží.

Klienti říkají

Zakládám si na osobním přístupu a rychlé e-mailové komunikaci. Pracuji sám, a tak odpadá zdlouhavé čekání na schválení a provedení úprav.

První návrh zdarma!

Chcete využít všechny výhody, které internetová stránka pro Vaši firmu nabízí? Do formuláře uveďte co nejvíce informací, připravím návrh zdarma, který pošlu s videokomentářem.

Návrh většinou stihnu do 7 dní.

Společně s návrhem dostanete finální cenovou nabídku.

Co od webu očekávat?
Čím více informací vyplníte, tím lépe bude návrh odpovídat Vašim představám :).
Blok otázek: O Vás a zákazníkovi, nepovinné.
Blok otázek: O webu
Nevyplněné vyberu za Vás.

Cenová kalkulačka

Vyplňte požadované funkce a parametry, kalkulačka vypočítá odhadovanou cenu. Odhadovaná cena je pouze orientační, na všem se dá domluvit.

Logo je základní prvek každé značky (a jednotlivce). Pokud nemáte vlastní logo, rád je pro Vás navrhnu.

0.00

Proč se mnou?

Jmenuji se Michal a jsem povoláním digitální marketér. Spolupracuji výhradně s malými firmami a podnikateli jednotlivci, kterým pomáhám uspět v online světě.

Tvořím efektivní internetové stránky, loga, letáky, vizitky, další grafické materiály a starám se o to, aby mí klienti získávali nové věrné zákazníky.

Jsem digitální švýcarský nůž, zvládnu téměř všechno, co může malá firma nebo podnikatel na internetu potřebovat.

Můžete očekávat

Certifikat Digitální garáž

Úspěšně jsem složil Google certifikát základy digitálního marketingu, který prokazuje znalost online světa a schopnost tyto znalosti uschopit a aplikovat v praxi.

Marketingové komunikace

Prošel jsem intenzivním magisterským studijním programem marketingové komunikace na UTB (Univerzita Tomáše Bati), který je zaměřený získání a uplatnění znalostí marketingových principů do firem všech odvětví.

Časově omezená nabídka!

Zbývá
Hodin
Minut
Vteřin

Web + Balíček podpora zdarma!

K webu dostanete balíček Podpora na půl roku zdarma (zálohy, aktualiazce, úpravy a konzultace)