Analýza webu zdarma

Vyplňte formulář na konci této stránky, zpracuji detailní analýzu Vašeho firemního webu zdarma. Zaměřím se na uživatelskou přívětivost, kvalitu obsahu, funkčnost na různých zařízeních a obecné marketingové uspořádání (jestli stránka plní účel, za kterým ji máte).

Výsledek Vám pošlu za pár dní e-mailem. V dokumentu bude vyhodnocení a rady pro možná vylepšení.

Co to stojí? Nic. Analýzu webu zdarma Vás nebude nic stát, ať už poté případně využijete mé služby, nebo ne.

analýza webu zdarma

Na co se zaměřím?

analyza firemniho webu

Proklepnu každý kout Vašeho webu, podívám se, jestli splňuje očekávání potenciálních i stálých zákazníků a pokud ne, navrhnu opravná řešení. To vše zdarma, bez skrytých podmínek nebo poplatků.

Z výsledku analýzy webu zjistíte

web-pro-firmu_zakaznici

Tipy na vylepšení webu

Po zpracování analýzy najdete v dokumentu tipy na vylepšení funkčnosti a celkového dojmu Vaší internetové stránky. Všechny tipy jsou zaměřeny na zlepšení zážitku pro návštěvníky tak, aby se z nich co nejdříve stali věrní zákazníci.

Radu pro zisk nových zákazníků

Na základě mnohaleté praxe a znalostí získaných při studiu marketingu na vyhlášené univerzitě UTB připravím jednu nejdůležitější radu pro marketing s cílem přivést nové zákazníky.

firemni-web-odliseni-od-konkurence

Možnosti rozšíření

Podle konkrétních potřeb Vaší firmy zjistím, jak by se dala pomocí webu ušetřit práce. Častokrát to bývají kontaktní formuláře, online přihlášky, cenové kalkulačky a nabídnutí odpovědí na všechny časté otázky zákazníků.

Proč je analýza webu zdarma?

Mým cílem je přesvědčit Vás o případné spolupráci. Právě proto nabízím analýzu webu úplně zdarma. Pokud Vám budou moje tipy a rady dávat smysl a budete mít zájem na analýzu navázat, budu rád. Stejně rád budu ale také, když spolupráce nedopadne, a i přesto vám výsledek analýzy přinese nové nápady do Vaší firmy. Koneckonců, spolupráce je pro mě dobrá jen tehdy, pokud dává smysl oběma stranám.

Analýza webu zdarma

Vyplňte formulář, obratem se ozvu s výsledkem analýzy firemního webu.

Aktuálně zpracovávám analýzy zdarma pro firmy a jednotlivce prezentující své služby a produkty, ne e-shopy. 

Napište mi
Zavolejte

Firemní web není pouze vizitka

Internetové stránky nejsou kouzlo. Efektivně zpracovaný firemní web podle potřeb Vašich zákazníků ale doopravdy může přivést nové poptávky a je to také příležitost k odlišení od konkurence a poskytnutí ještě lepší služby. Více informací proč je firemní web důležitý v článku Web pro malé firmy – proč je potřeba.

Aby se dal považovat firemní web za efektivní, musí být především:

web-pro-firmu_zakaznici

Zaměřený na zákazníky

Úspěšný web musí být zaměřený především na Vaše zákazníky. Z toho vychází volba rozvržení, barev, použitých obrázků a textu.

web-pro-firmu_zakaznici

Optimalizovaný pro vyhledávače

Firemní web se musí líbit také internetovým vyhledáváčům. Pokud obsahuje zastaralý kód a nesplňuje moderní standardy, s větší pravděpodobností se vyhledávajícím spíše neukáže.

web-pro-firmu_zakaznici

Tipy na vylepšení webu

Po zpracování analýzy najdete v dokumentu tipy na vylepšení funkčnosti a celkového dojmu vaší internetové stránky. Všechny tipy jsou zaměřeny na zlepšení zážitku pro návštěvníky tak, aby se z nich co nejdříve stali zákazníci.

Jak zjistit, jestli Vaše internetová prezentace splňuje tyto body? Nechte si vypracovat nezávislou analýzu webu zdarma (ideálně tuhle) a nové poznatky do webu zapracujte.

Už máte vyladěno? Přiveďte na něj pravidelné nové návštěvníky.

Tipy pro efektivní firemní web

Protože z nich je dost možná málo poptávek právě proto, že jsou starší a neefektivní. Internetová stránka samozřejmě nevyřeší všechny problémy a je to pouze jedna z částí působení firmy, ale hraje důležitou roli v procesu srovávání Vašich služeb s konkurencí.

Váš firemní web je mnohdy první místo, kde se o Vašich službách potenciální zákazník dozví. Jestli stránka udělá dobrý první dojem, nebo návštěvníka odradí a pošle ke konkurenci, záleží na Vás.

Návštěvníka internetových stránek zajímá, jestli nabízíte službu, kterou poptávají a jestli je to za takových podmínek, které jsou pro ně dostatečně výhodné (cena).

Nákupní proces spotřebitele probíhá následovně

  • Zjištění potřeby (potřebuji se ostříhat)
  • Sběr informací (podívám se na internetu a Facebooku na pánská kadeřnictví v okolí)
  • Hodnocení alternativ (porovnám si jednotlivé kadeřnictví, fotografie střihů a cenu služeb)
  • Kupní chování (vyberu si kadeřnictví a jdu se ostříhat)
  • Chování po koupi (jestli služba odpovídala očekávání, přijdu se ostříhat i příště)

 

Velká část procesu až po kupní chování může probíhat zcela online. Spotřebitel Vás nikdy neviděl, Vaši službu nevyzkoušel a firemní web je od toho, aby ho k vyzkoušení (koupi) co nejrychleji přesvědčil.

 

 

Často se setkávám s tím, že menší firmy zavrhují celý online marketing s tím, že jim stačí osobní reference a je to jediný způsob, jak získávají zákazníky.

Takovému marketingu se říká Word of Mouth, a jedná se o efektivní nástroj, přesto není nikdy ideální spoléhat pouze na jednu cestu zisku zákazníků. Efektivní firemní web optimalizovaný pro vyhledávače, případně v kombinaci s placenou reklamou bude v současné konkurenční době pouze nabývat na důležitosti. Čím dříve začnete, tím lépe.

Krátkodobě tedy osobní reference stačit mohou, dlouhodobě se na ně není dobré spoléhat.

SEO je zkratka pro optimalizaci pro vyhledávače. Návštěvníci na Vaše stránky narazí většinou právě přes internetový vyhledávač. Vyhledávače hodnotí všechny stránky na základě složitých kritérií, podle výsledku pak umístí stránku před konkurencí nebo za ní.

Kritéria, podle kterých jsou stránky hodnoceny se pravidelně obměňují, i proto stránka, která stačila před 10 lety v dnešní době nestačí. Stejně tak stránky, které jsou tvořeny dnes bude potřeba během 5-10 let aktualizovat a upravit. Online svět funguje jako elektrické spotřebiče, technologie se rychle rozvíjí, a proto je potřeba obměňovat.

Jedním z kritérií je dodržení moderních standardů, úsporné využití obrázků a v neposlední řadě obsah (text) webu, který musí odpovědět na otázky, které návštěvník při vyhledávání nejspíš má.

SEO analýza hodnotí webovou stránku na základě toho, jak odpovídá těmto kritériím a zjišťuje, co by se případně dalo vylepšit.

 

Jak zapracovat výsledky analýzy webu

Analýza webu zdarma je prvním prokem. Výsledky je důležité zapracovat do stávajícího webu, případně na jejich základě vytvořit web nový. Pokud chcete web upravit sami, dodržujte následující pravidla:

Pravidla pro úpravu webu

Jestli si u úpravy webu nejste jistí, nebo máte důležitější věci na práci, využijte služeb marketingové agentury nebo člověka, který ví, co dělá. Nabízím tyto služby zaměřeny přímo pro menší firmy a podnikatele.

Nejste si jistí, co přesně potřebujete?

Proč se mnou?

Jmenuji se Michal a jsem povoláním digitální marketér. Spolupracuji výhradně s malými firmami a podnikateli jednotlivci, kterým pomáhám uspět v online světě.

Tvořím efektivní internetové stránky, loga, letáky, vizitky, další grafické materiály a starám se o to, aby mí klienti získávali nové věrné zákazníky.

Jsem digitální švýcarský nůž, zvládnu téměř všechno, co může malá firma nebo podnikatel na internetu potřebovat.

Můžete očekávat

Certifikat Digitální garáž

Úspěšně jsem složil Google certifikát základy digitálního marketingu, který prokazuje znalost online světa a schopnost tyto znalosti uschopit a aplikovat v praxi.

Marketingové komunikace

Prošel jsem intezivním magisterským studijním programem marketingové komunikace na UTB (Univerzita Tomáše Bati), který je zaměřený získání a uplatnění znalostí marketingových principů do firem všech odvětví.