Vytvořím pro Vaše podnikání profesionální a efektivní firemní web, který pomůže získat nové zákazníky, porazit konkurenci a odlišit Vaši nabídku od všech ostatních.
V případě potřeby připravím grafiku – logo, letáky, vouchery a vizitky.
Zajistím také firemní e-maily, připojení na e-mailové klienty a další potřebné administrativní záležitosti.
Všechny služby jsou ušité na míru podnikatelům jednotlivcům.
Potřebujete internetové stránky, ale nechcete ztrácet čas konzultacemi s velkou agenturou a hledáte člověka, který se o Vás a Vaše požadavky postará?
Vytvořím přesně takové moderní stránky, které si přejete a které pomohou získat nové zákazníky, odlišit nabídku od konkurence a usnadní komunikaci.
Vím, že webová stránka je jen jednou z částí online působení firmy. V případě potřeby pomůžu také s online reklamou, sociálními sítěmi, grafickými pracemi a se vším okolo online marketingu.
Klientům pomáhám také s grafickými pracemi (logo, vizitky, letáky, vouchery, poukazy), firemním e-mailem (založení a napojení na e-mailového klienta) a online reklamou.
Firemní web neslouží pouze k prezentaci služeb a produktů. Společně s klientem se vždy snažíme najít způsob, jak pomocí webu usnadnit práci se zákazníky a jak zákazníkům usnadnit využití Vašich služeb.
Protože z nich je dost možná málo poptávek právě proto, že jsou starší a neefektivní. Internetová stránka samozřejmě nevyřeší všechny problémy a je to pouze jedna z částí působení firmy, ale hraje důležitou roli v procesu srovávání Vašich služeb s konkurencí.
Váš firemní web je mnohdy první místo, kde se o Vašich službách potenciální zákazník dozví. Jestli stránka udělá dobrý první dojem, nebo návštěvníka odradí a pošle ke konkurenci, záleží na Vás.
Ať už chceme nebo ne, dnešní doba je vysoce konkurenční. Před nákupem nebo rezervací zákazník porovná všechny dostupné alternativy. Bude porovnávat informace (obsah na webu), kvalitu služby (reference na webu) a cenu. Vybere si tu firmu, která ho nejlépe osloví.
Proto je internetová stránka výborným nástrojem v boji proti konkurenci. Stačí si dát záležet, aby byla nabídka na webu lepší, než nabídka konkurence.
Při tvorbě webu pro klienta se podívám na konkurenty a připravím stránky, které konkurenci předčí.
Nikdo nechce kupovat zajíce v pytli. Zákazníci chtějí vidět výsledky Vaší práce. Například kadeřník by na webu měl ukázat jeho střihy za poslední dobu, které přesvědčí potenciální zákazníky o jeho kvalitách a ujistí je, že rezervace u něj je ta správná volba.
Často se stává, že po implementaci poptávkového formuláře klienti zaznamenají vyšší počet poptávek. Přitom ale kontaktní údaje na webu byly i předtím, jaké to má vysvětlení?
Vysvětlením je preferovaný způsob komunikace. Někteří lidé raději zvednou telefon a zeptají se, jiní mají ale z telefonování hrůzu. Tento problém jim řeší poptávkový formulář – přímo na stránce vyplní poptávku a kontaktní údaje. Poptávka Vám přijde na e-mail, kde můžete se zákazníkem dále komunikovat. Víte předem, co přesně zákazník potřebuje a neztrácíte čas zjišťováním.
Pokud provozujete službu, kterou je potřeba předem rezervovat, rezervační systém Vám výrazně usnadní práci. Zákazník snadno zjistí dostupnost a sám si může službu rezervovat. Rezervaci v systému můžete schválit nebo zamítnout, a v případě potřeby se zákazníkem dále komunikovat.
Pro pořadatele kurzů, festivalů a dalších událostí, na které je potřeba se předem přihlásit je online přihláška vhodným řešením.
Zájemce vyplní všechny potřebné údaje, na e-mail mu přijdou informace o platbě (a jakékoliv další informace).
Na webu lze přehledně ukázat jakýkoliv dokument, například nápojový lístek, menu, nebo podmínky spolupráce. Dokument se dá prolistovat, přiblížit nebo stáhnout a uložit do počítače.
Jedním z největších strachů zákazníků je strach z předem neznámé ceny. Když bude zákazník znát cenu předem, ví, s čím má počítat a rozhodne se, jestli o službu má nebo nemá zájem.
Cenová kalkulačka vypočítá odhadovanou cenu podle předem zadaných parametrů.
Pokud máte esteticky hezkou, na všech zařízeních funkční internetovou stránku, vysíláte zákazníkům signál, že své podnikání nebo firmu berete vážně a nebojíte se investovat.
Princip je podobný jako u aut. Každé pojízdné auto splní svůj účel – doveze nás z bodu A do bodu B. Čím novější a hezčí auto máte, tím větší je komfort z jízdy a uznání ostatních. Internetová stránka je pomyslné online auto Vaší firmy. Čím lépe budou vypadat a fungovat, tím lépe Vás budou vnímat potenciální zákazníci.
Každý klient může počítat s osobním přístupem, rychlou komunikací a transparentními cenami. Klienta nevnímám jako číslo, ale jako partnera, na jehož úspěchu mi záleží.
Zakládám si na osobním přístupu a rychlé e-mailové komunikaci. Pracuji sám, a tak odpadá zdlouhavé čekání na schválení a provedení úprav.
Chcete využít všechny výhody, které internetová stránka pro Vaše podnikání nabízí? Do formuláře uveďte co nejvíce informací, připravím návrh zdarma, který pošlu s videokomentářem.
Návrh většinou stihnu do 7 dní.
Společně s návrhem dostanete finální cenovou nabídku.
Vyplňte požadované funkce a parametry, kalkulačka vypočítá odhadovanou cenu. Odhadovaná cena je pouze orientační, na všem se dá domluvit.
Jmenuji se Michal a jsem povoláním digitální marketér. Spolupracuji výhradně s malými firmami a podnikateli jednotlivci, kterým pomáhám uspět v online světě.
Tvořím efektivní internetové stránky, loga, letáky, vizitky, další grafické materiály a starám se o to, aby mí klienti získávali nové věrné zákazníky.
Jsem digitální švýcarský nůž, zvládnu téměř všechno, co může malá firma nebo podnikatel na internetu potřebovat.
Úspěšně jsem složil Google certifikát základy digitálního marketingu, který prokazuje znalost online světa a schopnost tyto znalosti uschopit a aplikovat v praxi.